neděle 16. dubna 2017

BBC Spoty výběru: petice, aby se odstranily Tyson Fury dosahuje 75.000 podpisů

BBC se dostala pod obnovený tlak, aby se odstranil heavyweight boxer Tyson Fury ze své sportovní osobnost roku užšího výběru poté, co se objevily nestoudný o řetězec sexistických komentářů nově korunovaný mistr světa, některé zaměřené na Olympijském a mistr světa heptathlete ., Jessica Ennis-Hill

také řekl: „nejlepší místo ženský je v kuchyni a na zádech - to je moje osobní přesvědčení." Tyson Fury Jessica Ennis-Hill poznámky, nastavit zažehnout Spoty vůle čtení více

Když dal v defenzívě v rozhovoru s Channel 5 v sobotu večer, 27-letý řekl: „Když jsem se dostat do potíží za to, že ženy, komplimenty na sobě šaty, pak co se sv� �t přišel?Poslouchej, já jsem v těžké váze mistr světa a lidé vzhlížet ke mně. Pokud existuje nějaké ženy v tu dnes večer na sobě šaty, myslím, že každý vypadá krásně v šatech."

Více než 75.000 lidí podepsalo petici pro BBC, aby se odstranily kontroverzní boxer z Spoty užšího výběru.

první vlna pobouření zaměřené na Fury přišel v nahromadění k Klitschko boj, když ve srovnání homosexualitu a potraty na pedofilii, a pak se pokusil bagatelizovat své vyjádření tím přicházejí přímo z „svatých písem" [Jeho poznámky bude na pořadu dne, kdy britská Boxing Board of Control setká ve středu

Alice Arnold, manželka Spoty moderátor Clare Balding, vzal Fury, aby uložila do Guardian minulý týden: „. Pokud se vám to ‚t rád gay a myslím, že jsme ztělesněním ďábla, pak to nechat pro sebe, pokud chcete krev na svých rukou - a ne na své boxerské rukavice.Bude záležet na nás od evzdat své hlasy…Možná, že letošní osobnost "je skutečně důležité,„Tyson Fury by si měl uvědomit, že je vzorem, když otevře pusu.


| Alice Arnold Více

Když byl předložen k boxer v sobotu, že byl v těžké váze mistr světa a jeho názory provádí váha, řekl: „Podívejte se, důkaz je v pudinku se mnou. Bet365-Vyzvednout bonus Podívejte se na toto místo. Neříkej mi soudit Bet365-Klikněte zde na pár připomínek.Sledujte, co mám dělat."

BBC dosud stál jeho rozhodnutí o vzniku tlaku veřejnosti a přijmout Fury z provozu pro zadání.

„Sports osobnosti výběru je sestaven porotou od borníků v oboru a je založen na jednotlivce sportovního úspěchu. - nejedná se o potvrzení o jednotlivce osobní přesvědčení buď BBC nebo členové výběrové komise,"řekl mluvčí BBC

Fury sám tweeted říci nechtěl vyhrát cenu, psaní: „Doufám, že nevyhrajete BBCSPOTY protože nejsem nejlepší [role] modelem na světě pro děti, dát to na někoho, kdo by se ocenit za to."

manželka boxera, Paris Fury, bránil svého manžela v rozhovoru pro Sunday Mirror. „Někdy zní hrozný a ten zní žoviálně, ale není to tak.Má otevřenou stranu k němu. Je to hlasitý osobnost člověk, ale to není na škodu v něm,"řekla.

V pátek Fury uhasit prohlášení, tvrdil, že není homofobní: „Jsem si vědom nedávných novinových článků a já bych rád, aby na záznamu, že jsem to homofobní," řekl. „Mám homosexuální přátele a nemám soudit kvůli své sexualitě. Mé komentáře, které jste si mohli pře� �íst, jsou ze svatých písmech, a to je to, co jsem žít z."

V současné podobě je neporažený boxer je pravděpodobnost výskytu vzácné a těžkou porážku u cen Spoty dne 20. Prosinec.

herní účet bet-at-home

Žádné komentáře:

Okomentovat