úterý 18. dubna 2017

Raymond van Barneveld čeliť Adrian Lewis vo svetovom šampionáte semifinále

Raymond van Barneveld vrátil z prahu poraziť Michaela Smitha a dostať sa do semifinále majstrovstiev sveta PDC.

Van Barneveld, ktorý vyhral posledný zo svojich piatich svetových titulov v roku 2007, stratené prvé tri sety a prehrával 2-0 v rozhodujúcom ale vyhral štyri nohy v rade na zriadenie posledné štyri stret s Adrian Lewis.

Smith vyhral otvorenie nastavenej na rozhodovaní nohe po Van Barneveld minul býka na 170 pokladni.

Holanďan vyhral len jednu nohu v nasledujúcich dvoch sadách ale zaútočila späť, aby viedol 4-3 ako Smithov čoskoro dôvera odvádzaná.Avšak, 25-ročný z St Helens nebol dokončený a vyhral ôsmu sériu proti vhadzovanie pred otvoren ím, čo vyzeralo rozhodujúci náskok 2-0 v rozhodujúcom s 130 pokladni.

Mal jeden oštep dvojnásobnú hore na zápas v budúcej nohu, ale to uniklo a nedostal ďalšiu šancu ako Van Barneveld ukázal všetky svoje skúsenosti, aby si zaistil nepravdepodobné víťazstvo.

48-ročný, ktorý porazil favoritom na titul, Michael van Gerwen v predchádzajúcom kole, povedal Sky Sports: "udrel toľko dobrých povrchových úprav.Keď som bola 3-0 dole to pocit, ako by nešlo happen.Ronnie O'Sullivan chce vidieť gulečník prijať šípky atmosféra strana Čítajte viac

"vyhodil som ho na svoje vlastné hodu a na 2-0 dole [v rozhodujúcom sete] premýšľal som,, to tu zase. 'Stále som veril a robil nejaké naozaj rozhodujúci štvorhru.

"Nedokážem popísať, ako som šťastná. Mohlo by to byť môj rok. Je to všetko o viere a boji proti späť. "

Lewis pustil prvej súpravy turnaja proti Peter Wright, ale došli na 5-2 víťa za.Wright mal jednu šípku na dvojité hore sa ho vytiahnuť na 4-3, ale minul, čo umožňuje No5 semeno zabezpečiť jeho priechod do ďalšieho kola.

Obhajca titulu, Gary Anderson, je opäť v skvelá forma a bol bolestivo blízko deväť šípky skončiť víťazstvom 5-1 nad James Wade.

The Scot hodil osem perfektný šípky v druhej nohe druhej sady, ale minul pokus o dvojitej 12 . bola to jediná sklamaním pre Anderson v dominantným výkonom. Po uzavretí svojho postupu do posledného štyri a povedal: "Bude to v poriadku tak ďaleko a som šťastný. Cítil som sa dobre a verím tej doby som dostal prvú hru z cesty.Bol to dobrý výkon, aj keď by to bolo pekné mať hit deviatich šipkaři. - ale som si istý, že tam bude jeden alebo dva pred koncom turnaja "

Alan Norris bol tiež dvojitý 12 od deviatich šípkové skončiť v jeho zápase s Jelle Klaasen ale na rozdiel od Anderson, nemal víťazstvo osláviť.

Norris viedol 4-3, ale Klaasen vyhral posledné dva sety as on sledoval jeho víťazstvo nad Philom Taylorom tým rezerváciu semifinálovom stretnutí s Andersonom.


Žádné komentáře:

Okomentovat