úterý 18. dubna 2017

Kopecký sezónu asi dohrál, na faul v Soči se nepamatuje

SUNRISE. Tomáš Kopecký z Floridy Panthers ani měsíc po otřesu mozku v zápase skupinové fáze olympijského turnaje v Soči mezi Slovenskou a Slovinskem (1: Bet365-Bonus zdarma 3) netuší, kdy se vrátí na ledové plochy.

Existuje také možnost, že sezóna se pro slovenského hráče předčasně skončila. Florida už nemá velkou šanci dostat se do play-off. Pravidelně ho bolela hlava

"Už před olympiádou jsem utrpěl v NHL slabší otřes mozku, takže během pár týdnů to byl další úder do hlavy. Téměř tři týdny po úrazu v Soči jsem pravidelně pociťoval bolesti hlavy, které procházely až do migrén.Nejhorší bylo, když jsem se ocitl v davu lidí, vše bylo pro mě rychlé, nestíhal jsem pořádně reagovat, a když tam byl větší hluk, měl jsem problémy. Nyní je to už mnohem lepší, "řekl v rozhovoru pro deník Plus jeden den Tomáš Kopecký.

Sabahudin Kovačevič dostal za zákrok na Slováka distanc na jeden zápas. Sedmadvacetiletý Slovinec trefil hráče Floridy Panthers loktem do hlavy a pak útočníka SR ještě zalehl a bruslí zasáhl Aleš Kranjc. Kopecký jen s velkými obtížemi a trochu dezorientovaný odkorčuľoval na střídačku a po chvíli odešel do šatny.Na zákrok se nepamatuje

"Vůbec si na ten zákrok nepamatuji.


Ani to, jak jsem se dostal na střídačku. Jak-tak jsem začal vnímat až v kabině," uvedl Tomáš Kopecký, který momentálně nemůže nic dělat a ani se udržovat v kondici. Lékaři mu zak� �zali v prvních týdnech všechny činnosti, poslední dny už může deset až patnáct minut kole.

"Pokud to přeženu, tak se bolesti hlavy opět vracejí. Musím si hlídat puls, protože pokud ho překročím nad 140, tehdy to tipování na Bet365 cítím," tvrdí Kopecký.

"Na otázku o návratu na led neznám odpověď ani já. Při otřesu mozku nelze určit délka léčby, je to individuální.Navíc jsem vůbec nezačal ani trénovat na ledě, takže je dost možné, že v této sezoně už hrát hokej nebudu. Samozřejmě, že bych se chtěl vrátit, ale doktoři mi řekli, že nemám nic uspěchat. "

Bet365-Podrobnosti

Žádné komentáře:

Okomentovat