středa 12. dubna 2017

Lyžiarku Ester Ledecký masíruje nový chlap, vie aj variť

Novú zbierku vtáčích pierok do vlasov si snowboardistka a zjazdová lyžiarka Ester Ledecká priviezla zo sústredenia v Colorade, kde naberala silu pre novú sezónu. Prvýkrát si tiež vyskúšala sústredenie so svojim novým fyzioterapeutom Petrom Červenkom. Ten jej má pomôcť od problémov s chrbtom, ktoré závodníci trápili na olympiáde. Hlavu má Ester Ledecká zase plnú vtáčích pierok.

"Priviezla som si ich zase z Colorada, už druhýkrát a budúci rok ďalšie. Bude to pribúdať, ceste sa, "smeje sa Ledecká. "Otcovi sa to snáď páči."

Vlani sa na sústredení v Amerike s členmi klubu zo Steamboats Springs odrazila ku skvelej sezóne, v ktorej žiarila na lyžiach i na snowboarde.Aj tento rok vďaka podpore Dukly za oceán vyrazila.

Tento rok síce prišla o preteky severoamerického pohára kvôli nedostatku snehu, ale s tréningom je spokojná. A navyše mala k dispozícii aj osobného fyzioterapeuta Petra Červenku, ktorého dlho hľadala.

"Bolo to dosť ťažké, pretože som trvala na tom, aby to bol muž, chlap, pretože mi pomáha aj na svahu, vozia batohy a tyče. Keby toto musela odrieť baba, tak by mi to bolo blbé. Na neho to hodím a je mi to jedno, "líči Ledecká.

Prevládala rehabilitácia

Minulú zimu stála trikrát na stupňoch víťazov vo snowboardovom Svetovom pohári, olympiádu ale pretrpela kvôli vyskočenej platničke.Počas leta sa preto intenzívne venovala rehabilitácii.

"Šesť mesiacov som dochádzala do Centra pohybovej medicíny k pánovi profesorovi Kolář, tam som dochádzala, trénovala. Teraz Petr pridal aj ďalšie cvičenia, takže myslím, že to robíme dobre. Tréningy s ním ma hrozne baví, "pochvaľuje si Ledecká. "Chrbát je úplne v pohode, môžem robiť čokoľvek."

Koncom leta zvládla Ledecká aj maturitu. Teraz už sa ale zase chystá na svoj obvyklý kolotoč medzi snowboardom a zjazdovým lyžovaním.
"Chcela by som ísť všetky Svetové poháre na snowboarde a zvyšok vyplním lyžami," plánuje Ledecká.

Prvý závod snowboardového Svetového pohára ju čaká 13.decembra v talianskej Carezza.


Žádné komentáře:

Okomentovat