sobota 15. dubna 2017

Mark Webber a Porsche tvrdí, titul World Endurance Championship

chýbať na majstrovstvách sveta od tých najmenších okrajov raz stačilo Mark Webber sklamaním, ale že ďalšie pozrel sa vykĺzla z jeho zovretia opäť po smrti budú testované pravdivosť svojho twitteri prezývkou a názov jeho nedávnej kniha - "Aussie Grit." - na hranici svojich možností

Našťastie žiadne prepisovanie ani zvládnuť zmeny bude potrebné. On a jeho tím držal svoje nervy a videl von na nechty-hryzenie a uchopenie finále FIA ​​World Endurance Championship v Bahrajne, aby zabezpečili, že tentoraz by sa vracia domov s titulom.Zaslúži si odmenu za dobrého vodiča a za jeho tím Porsche, ktorý od roku 1986 získal aj svoje prvé majstrovstvá šampiónov š portových vozidiel. Austrálčan vynechal v roku 2010 v poslednom kole v Abu Dhabi pri jazde za Red Bull, rok Sebastian Vettel vzal svoj prvý šampionát F1.Jednalo sa o najbližšej Webber prišiel na tento titul, ale čo prešiel k pohonu pre Porsche vo WEC v roku 2014, zabezpečenie šampionátu jazdcov so spoluhráčmi Brendon Hartley a Timo Bernhard vyzeral ako bytia úplne ľahšie úlohu Bahrain.Mark Webbera cesty mimo neho F1 trvá na pokraji prvý svetový titul Prečítajte si viac

s prijaté pole position ich No17 Porsche potrebný len štvrté miesto alebo lepšiu povrchovú úpravu, aby sa titul v aute, ktorý bol dominantný v priebehu najbližších súperov sa No7 Audi Marcel Fässler, André Lotterer a Benoît Treluyer.Ale to malo byť žiadna plavba a tam bolo dráma takmer od štartu, kedy Bernhard utrpel škrtiacej pohonu problém na svojom prvom stinte a stratil päť kôl na vodcu, klesol na 19. mieste. Porsche bol takmer nepriestrelný na sp oľahlivosť po celú sezónu, ale zrazu to, čo sa očakávalo, že je pomerne jednoduché práce sa stala skutočná bitka na protiútok o titul.

Bol to potenciálne hru meniace moment v Majstrovstvá ako Audi posádky pričuchol šancu. Sú cielená na prednej strane, snaha o výhru, ktorá bola ich najlepšia stávka získal titul na poslednom.Za nimi prichádza cez pomalšiu autá ostatných tried a čo najviac z Straightline rýchlosti 919 Hybrid sa No17 sa zotavil na šiesty na konci druhej hodiny, ale bol ešte tri kolá dole zo štvrtej-umiestnil Toyota o No1 auto Anthony Davidson, Sébastien Buemi a Kazuki Nakajima.

v tú chvíľu robiť to v tomto kľúčovom štvrtom mieste vyzeral príliš veľká úloha, keď kyvadlo znovu otočil.No8 Audi Oliver Jarvis Loïc Duval a Lucas di Grassi, potom na treťom mieste, vzal neplánovanú zastávku v boxoch na bicykli 91, dve hodiny a 45 minút do závodu, stráca osem kôl vďaka problému hnacieho hriad eľa, ktorý postúpil na No17 na piate miesto - dosť pre titul by ich sestra auto, No18 zo Neel Jani, Romain Dumas a Marc Lieb, vziať výhru a znížiť úroveň No7 na druhé miesto.

Čo sa pustili s odhodlaním. Hneď za trojhodinového známky Lieb sa sekaním s Treluyer o vedenie s párom odkladanie popredné miesto v niekoľkých kolách.Lieb stále dávať nos dopredu, a hoci Treluyer nemal náladu, aby bolo jednoduché mal vedenie strany klin 112.

No18 posádka chcela vziať vlajku, ale to bolo tiež druhýkrát v tejto sezóne oni preukázali, čo tímový šport to je. Z behu na titul, ktoré viedol až do posledných minútach závodu na bicykli šesť Fuji pred povolením auto No17 zdediť Bet365-Registrácia zdarma výhru.S bodmi na smrť dokazuje tak pevne, že sa vedľa ich víťazstvo tu, rozhodujúci utesnenie šampionát pre ich sesterskom vozidla.

Mali zvýšiť vedenie ďal ej po problém matice kolesa nútil auto No7 na pit neskôr v závode, ale aj s nejakým zdanie pokoja vracia, Webber sám musel prejsť mlynček na jednej finálnej čas. Ak vezmeme vozidlo pre konečné stints až do cieľa, problém pohon opakovali po boku, čo vyzeralo ako predné kolesá záležitosť hybrid úrodu. Vozidlo musel znovu do boxov a bol občas stráca výkon na trati a nie je pochýb o tom tlačí Webber nervy na hrane.

Našťastie on a jeho auto zaťal ju von.No18 vzal vlajku po 199 kolách, pred No7 o minútu a pol, zatiaľ čo No17 vzal piaty a nárok na úľavu od celého tímu, iba päť bodov jasné Audi posádky.

< p> "To ukazuje kvalitu bojového tímu," povedal Webber. "Mali sme veľa problémov a bolo to veľmi stresujúce; máme auto doma a mali sme dostatočný počet bodov a dostatočný počet víťazstiev, ako byť majstrami sveta. "

V skutočnosti to bol zaslúžený šampionát.Audi otvoril sezónu silne na víťazstv o v Silverstone a Spa, ale pretože modrá stuha udalosť sezóny, vyhral v No19 Porsche britskej Nick Tandy, v Nemecku Nico Hülkenberg a Nového Zélandu Earl Bamber, tretie auto tím je zadaný iba pre Le Mans, Porsche si užili značnú výhodu v tempe.

Webber a jeho spoluhráči vyhral v ďalšom kole na Nürburgringu a potom aj na Circuit of the Americas, že tretie víťazstvo vo Fuji nasledovala ktorý bol stačí na to, aby sa ujala vedenia v titulných poradí a v poslednom kole v Šanghaji štvrtiny po sebe idúce víťazstvo dať je na dosah z vodičov titulom a zaistil Porsche vzal konštruktérov šampionátu, dvojitý potom v tejto sezóne po tom, čo sa vrátil ešte len to top-end prototypu pretekanie v roku 2014 po 16 rokoch absencie.

trio bol tiež druhý na tohtoročných 24h Le Mans, ale žiadny z týchto troch jazdcov získal titul majstra sveta predtým.Hartley, ktorý je 26 rokov, bol rezervným hnacím motorom pre Red Bull v rokoch 2009 a 2010 (spolu s Danielom Ricciardom) a bol testovaný na tím, keď Webber zlomil nohu v cyklistickej nehode v roku 2008. Jeho predchádzajúci najvyšší sériový výhru bol Eurocup Formula Renault v roku 2007.

Bernhard nie je žiadny cudzinec, ktorý by však mohol vyhrať, a už má vzorový rekord v vytrvalostných pretekoch.On vyhral Le Mans v roku 2010 Audi a je najnovší vodiči tvrdili športu trojitou korunu s vyhrá v pretekoch 24 hodín Daytona v roku 2003 a 12 v Sebringu v roku 2008 po boku svojho víťazstva v La Sarthe, ale to je tiež jeho prvý titul svetový šampionát.

Napriek tomu bude možno väčšiny dovozu do austrálskeho, titulu F1, Webber priznáva, bol ten, že chcel najviac, ale musel bojovať tak tvrdo, aby to jeden bude nepochybne robiť to sladšie.


Alex Wurz, ktorý súťažil vo svojom poslednom závode, čo oznámil, že odchádza do dôchodku na konci sezóny, získal tretie miesto v No2 Toyota, po boku svojej tímovej kamaráti Stéphane Sarrazin a Mike Conway

V LMP2, Sam Bird, Julien Canal a Roman Rusínová vzal šampionátu jazdcov pre G-Drive. v GTE PRO Richard Lietz a Michael Christensen vyhlásil titul pre Manthey Porsche av GTE AM SMP Ferrari Andrea Bertolini, Viktor Shaitar a Alexeja Basov boli víťazi.

Stávkové kancelárie Bet365

Žádné komentáře:

Okomentovat